99_20240130_165647.png
2144_20240926_114925.jpg

Kanonýři hlásí stovku prodaných permanentek. A znají termín televizního zápasu!

Kladenské florbalové nadšení i zdejší silná kanonýrská komunita se promítly rovněž v zájmu o permanentky na zápasy A-týmu. Těch už je prodáno přes sto, což je v tuzemských florbalových luzích a hájích nevídané číslo. „Zároveň je to pro nás obrovský závazek,“ říká generální manažer Kanonýrů David Burda. Permanentní vstupenky jsou v prodeji ještě do 1. října.

Za tu podporu děkují kladenští hráči po každém utkání, v jarním play off byla klíčovým hnacím motorem a i teď v Livesport superlize mohou být hlasití fanoušci zlomovým prvkem při vyrovnaných zápasech. A mnozí diváci slíbili Kanonýrům „věrnost“ pořízením sezonní permanentky.

„Máme jich prodaných přes sto. Skutečně prodaných, ne rozdaných partnerům. Je to skvělá zpětná vazba na práci, kterou děláme na hřišti i mimo něj. Každé utkání je pro nás svátek, takže máme nastavený standard doprovodného programu, který si diváci užijí na všech 13 zápasech základní části, nejen třeba na pěti, jak to dělají jiní. Chceme dát fanouškům zážitek a cílem je předvádět nejlepší florbalovou show v republice,“ popisuje generální manažer Kanonýrů David Burda.

Permanentní vstupenky jsou na Ticketportalu k dispozici za tisíc korun, což jednoduchou matematikou znamená, že Kanonýři na sezonních vstupenkách zinkasovali sto tisíc. „Ta částka je super a na poměry florbalových vstupenek v Česku i nevídána. My ji chceme investovat do lidí. Aby si z haly odnesli zážitek, který nebude jen sportovní, ale i fanouškovský. Máme šestinu haly vyprodanou, za což našim divákům děkujeme,“ říká Burda.

V prvním utkání dorazilo do haly BIOS 453 diváků, což teď Kanonýry řadí na čtvrté místo v návštěvnosti. „Cílem je mít průměr okolo 350 až 450 diváků. Nemyslím si, že je to nereálné. Samozřejmě se na počtech budou odrážet i výsledky. Postoupili jsme o level výš a nikdo od nás asi nečeká, že tu vyhrajeme 25 z 26 zápasů. O to víc si té podpory vážíme! Kluci za ni bojují a právě teď přicházejí zápasy, kdy budou body ve hře. A my je chceme urvat,“ říká Burda před sobotním mačem proti brněnským Bulldogs. Ten startuje v hale BIOS tradičně od 18 hodin.

Zase se diváci mohou těšit na bohatý doprovodný program i odměny pro fanoušky, se kterými Kanonýrům pomáhá nový partner, společnost Corny. Zároveň Burda prozrazuje i novinky, na které se fanoušci mohou v dalších kolech těšit. „Po vzoru utkání pro záchranáře, které jsme uspořádali na začátku roku, plánujeme zápas pro medvědárium v kladenském zámku. Příští rok nás čeká taky výročí 30 let od založení klubu, což se projeví ve všech zápasech roku 2025.“

Znám je i termín zápasu, který Kanonýři odehrají před televizními kamerami. Půjde o domácí duel s Chodovem, který se uskuteční v pondělí 25. listopadu a kvůli podmínkám České televize se přesune z BIOSky do Kladenské sportovní haly.

Související články

2143_20240926_101659.jpg

Chceme si nechat body doma, říká Přívara před duelem s Brnem

Na jaře ten vzájemný střet dopadl kladenskou radostí, když si Kanonýři po výhře zajistili postup do Livesport superligy. Po pěti měsících se v BIOSce duel s brněnskými Bulldogs zopakuje, přičemž jeden z celků si připíše první letošní výhru v nejvyšší soutěži. „Chceme si všechny tři body nechat doma,“ říká kouč Kanonýrů Dušan Přívara. Utkání startuje tradičně v sobotu od 18 hodin.