Bylo to utkání, na které i ve všední den dorazilo 521 diváků. Nicméně ani před fantastickou kulisou a televizními kamerami se Kanonýrům nepodařilo zastavit v Livesport Superlize sérii porážek, když tentokrát nestačili na Chodov 2:5. Už v neděli hraje Kladno v Pardubicích, což bude poslední utkání před reprezentační pauzou.
S pondělkem je tu tradiční souhrn výsledků mládežnických družstev, v němž převažují vítězství. Kupříkladu dvě mužstva elévů obsadila v nejvyšším koši první a druhé místo. Vše samozřejmě doplňuje hodnocení trenérů i bohatá fotogalerie od Petra a Davida Háchových.
Bude to pro Kladno velký florbalový svátek. A-tým Kanonýrů totiž 11. kolo Livesport Superligy proti Chodovu odehraje před kamerami České televize a právě kvůli přímému televiznímu přenosu se duel výjimečně koná v Kladenské sportovní hale (vedle aquaparku). Začátek je v tradičních 18 hodin. Vzhledem k úspěšnému předprodeji se očekává bouřlivá kulisa, byť lístky – zejména na stání – ještě zůstávají. Lze si je pořídit přes Ticketportal.
Je ikonou kladenského florbalu, která je podepsána pod historickými postupy do nejvyšší soutěže. Nosil kapitánskou pásku, na hřišti se často měnil ve florbalového kouzelníka, který dokázal vytasit nečekaný trik. Později zase působil v roli úspěšného trenéra či manažera. Na jaře Tomáš „Lipi“ Leipner definitivně ukončil svou hráčskou kariéru, a tak si za své florbalové čtvrtstoletí zaslouží veřejné poděkování.
Hlavní cíl pro nadcházející sezonu? Jednoznačně postup do superligy. Menší ambice ani kladenští Kanonýři mít nemohou, protože klub před sezonou významně posílil ve sportovní i organizační složce. Nyní, posilněni úspěchy v přípravném období, Kanonýři přicházejí s dalšími velkými změnami, a to zejména v oblasti vlastní prezentace.
Už minulý týden představili nové klubové logo a také další prvky nové kanonýrské vizuální identity. Ta mimo jiné vrací do hry město Kladno, které z předchozího loga vypadlo.
A právě k městu Kladnu se váže i další pilíř nové identity Kanonýrů. Tím je platforma „To je to město!“, která odkazuje na známou skladbu věnovanou našemu městu. „To je to město! Je samozřejmě známé heslo, to se vždy hodí, ale my jsme se nechtěli pouze vracet do 90. let, kdy ta skladba byla na vrcholu a nesla i trochu jiný význam. Nechali jsme si udělat moderní remix a hudební linku jsme doplnili o vokály, které nahráli účastníci našeho letního kempu,“ komentuje to předseda oddílu Zdeněk Jirák.
V rámci této platformy budou Kanonýři představovat nejen město, ale i realizovat společné projekty s ostatními kladenskými kluby. „Jsme dlouhodobě v kontakty s dalšími kladenskými sporty. Je v zájmu nás všech, abychom spolupracovali,“ přidává Jirák.
V rámci videa To je to město! poprvé představujeme také nové dresy, a to hned v obou sadách. „Naším cílem bylo vytvořit dvě rovnocenné sady dresů. Každá z těch sad by měla být jedinečná a zároveň by měla plně reflektovat naši novou identitu. Také proto jsme si pro to video nemohli vybrat ikoničtější místo na Kladně než je areál Poldovky,“ říká Jirák.
Ve videu se objevuje pět kladenských florbalistů, a to jak z řad mladých odchovanců (Teslík), dlouholetých opor (Riebauer, Louvar), tak rovněž nové zvučné posily (Ullmann z Tatranu, Ahlin ze švédského klubu Hagunda IF).
Dnes Kanonýři také spustili své nové webové stránky www.kanonyrikladno.cz, které už samozřejmě vycházejí z nové identity. Kanonýři budou v nadcházejícím ročníku významně pracovat s fanoušky, a to nejenom na internetu. Těsně před startem sezony se povedlo vyzdobit domácí halu BIOS, takže kladenští fanoušci i hráči se budou v hale cítit o něco více doma. Na příznivce Kanonýrů také čeká zbrusu nový zápasový bulletin a pracuje se na nové kolekci klubového merchandise.
A co je hlavní – nová sezona již začíná tuto sobotu, kdy Kanonýři v 15:30 přivítají v hale BIOS silný a tradiční superligový klub Bulldogs Brno.